گم شدن پول در شهرداری تهران، شیطنت رسانه‌ای است

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر، گم شدن پول در شهرداری تهران را، شیطنت رسانه‌ای اعلام کرد.

گم شدن پول در شهرداری تهران، شیطنت رسانه‌ای است

به گزارش مملکت آنلاین، احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: در خصوص انتشار مطلبی در برخی رسانه‌ها مبنی بر گم شدن ۱۷ هزار میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تهران، بنده هرگز صحبتی از ناپدیدشدن و یا گم شدن پول نکرده‌ام و مطرح کردن چنین مباحثی بدفهمی یک موضوع کارشناسی و یا متاسفانه شیطنت رسانه‌ای است.

وی افزود: آنچه بنده در شورا عنوان کردم این بود که بر اساس گزارشات ۴۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب شده و از این میزان ۲۰ هزار میلیارد تومان در سامانه شفافیت به ثبت رسیده و شهرداری باید گزارش هزینه مابقی آن را نیز ارائه دهد و در سامانه به ثبت برساند.

وی اضافه کرد: بنابر اعلام معاون مالی این تفاوت اعداد در میزان ثبت در سامانه ناشی از پرداخت علی الحساب در پروژه‌های عمرانی و خرید تجهیزات است.

صادقی گفت: انتظار ما این است که سرعت انتشار اسناد مالی و گزارش‌های مالی در سامانه شفافیت و بازتاب آن در گزارش خزانه‌دار شورا شتاب بیشتری بگیرد.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران ادامه داد: چه کسی کلمه گم شدن پول را در شورا به کار برد؟ به هیچ عنوان مسئله گم شدن مطرح نشد و شیطنت رسانه‌ای صورت گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر