۲۸ کیلوگرم مخدر هروئین قبل رسیدن به تهران کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۲۸کیلوگرم مخدر هروئین در یکی از محورهای منتهی به تهران خبر داد.

۲۸ کیلوگرم مخدر هروئین قبل رسیدن به تهران کشف شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از طریق منابع خبری و اطلاعاتی از ورود یک محموله موادمخدر به داخل تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سرکرده یک باند تهیه و توزیع موادمخدر به همراه همدستانش قصد ورود مقادیر قابل توجهی مخدر هروئین به پایتخت را دارد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اقدام به اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت کردند، گفت: سرانجام در اجرای این طرح ماموران حاضر در یکی از پست‌های ایست و بازرسی  به یک خودروی سواری که به مقصد تهران در حال حرکت بود مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

باباپور با اشاره به انجام بازرسی از داخل خودروی مذکور گفت:‌ در جریان بازرسی انجام شده از داخل این خودرو، ۲۸ کیلوگرم مخدر هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه راننده و سرنشینان این خودرو نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، گفـت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. همچنین معترف شدند که به شکل باندی فعالیت داشته و قصد داشتند تا موادمخدر خریداری شده را در سطح شهرتهران توزیع کنند که ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه متهمان هروئین‌های کشف شده را از مرزهای جنوب شرقی کشور تهیه کرده بودند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر