برای حل مشکل گوجه فرنگی، ۳ ماه صبر کنید

مدیرعامل میادین میوه و تره بار از رفع مشکل عرضه گوجه فرنگی تا چند ماه آینده خبر داد.

برای حل مشکل گوجه فرنگی، ۳ ماه صبر کنید

به گزارش مملکت آنلاین، فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: با نهایی شدن اساس نامه جدید و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکلات قانونی در خصوص عرضه گوجه فرنگی از سوی این سازمان رفع و از دو یا سه ماه آینده هیچ تنشی در این باره شاهد نخواهیم بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه درباره قیمت سیب زمینی و پیاز اظهار کرد: ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان نرخ عرضه این محصولات در میادین و بازار‌های میوه و تره بار است البته کشاورزان در این زمینه اذعان دارند که متضرر شده اند که باید مجموعه مربوطه این مشکلات را پیگیری کند.
فصاحت درباره نرخ‌هایی که محصولات در میادین و بازار‌های میوه و تره بار محصولات عرضه می‌شوند نیز تصریح کرد: طبق آمار بانک مرکزی میوه ۴۷ درصد زیر قیمت میانگین شهر، سبزیجات ۳۳ درصد، گوشت گوساله ۱۷ درصد، گوشت گوسفند ۴۷ درصد، تخم مرغ ۱۰ درصد، گوشت مرغ ۱۵ درصد که با توجه به افزایش قیمت‌های اخیر این درصد اختلاف به ۲۰ تا ۲۵ درصد نیز رسیده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار خاطرنشان کرد: هر کیلو گوشت شقه گوسفندی ۲۷۰ تا ۲۹۰ هزار تومان و ران گوسفندی ۳۲۰ هزار تومان در میادین و بازار‌های میوه و تره بار عرضه می‌شود.
وی افزود: گوشت گوساله با کیفیت داخلی با قیمت تعادلی و ۱۷ درصد زیر قیمت در میادین و بازار‌ها عرضه می‌شود و گوشت گوسفند وارداتی باکیفیت در این میادین بازار‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر