فرار مالیاتی ۱۹۰۰ میلیارد ریالی از یک شرکت اقتصادی در تهران کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف فرار مالیاتی یک شرکت اقتصادی در شمال تهران خبرداد و گفت: کارشناسان میزان فرارمالیاتی کشف شده را بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تومان اعلام کردند.

فرار مالیاتی ۱۹۰۰ میلیارد ریالی از یک شرکت اقتصادی در تهران کشف شد

به گزارش مملکت آنلاین از پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ، سرهنگ مهدی افشاری افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری مدیرعامل شرکت با مبالغ کلان فرار مالیاتی در محدوده بلوار قیطریه شدند.

وی اظهار کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در مبارزه با فرارمالیاتی و شکوائیه مدیرعامل شرکت س. ت.ت مبنی بر اینکه برغم فعالیت اندک اقتصادی مبالغ کلان مالیاتی برای نامبرده محسوب شده که با بررسی های صورت گرفته مشخص شد از سربرگها و فاکتورهای شرکت به صورت غیر قانونی استفاده شده که عوامل این پلیس مبادرت به شناسایی و دستگیری فردی از کارمندان شرکت دخیل در روند افرایش مالیاتی در این شرکت کردند.

افشاری افزود: در مراحل بازجویی از متهم وی اعتراف کرد مدتی است در زمینه فروش فاکتورهای جعلی این شرکت در حد وسیع فعالیت داشته که موجبات فرار مالیاتی و تضییع حقوق عامه و دولت را به یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال فراهم کرده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر