انبار دپوی لوازم خانگی احتکاری در ورامین کشف شد

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با کشف انبار لوازم خانگی احتکاری در ورامین، ۱۱۰ دستگاه انواع لوازم خانگی با ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال توقیف شد.

انبار دپوی لوازم خانگی احتکاری در ورامین کشف شد

به گزارش مملکت آنلاین از فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران موفق به شناسایی محل دپوی لوازم خانگی احتکاری در ورامین شدند.

وی گفت: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد فردی در یک انبار واقع در ورامین اقدام به دپو کالای لوازم خانگی احتکاری کرده که ماموران پس از هماهنگی قضائی، از محل انبار بازدید کردند و اقلامی از قبیل دستگاه آبگرمکن زمینی، فر توکار، ماشین لباسشویی، کولر، یخچال تک و دوقلو، اجاق گاز صفحه ای، بخاری گازی، کشف شد.

وی تصریح کرد: کالاهای کشف شده فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده بود از این رو، پرونده ای در این خصوص تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق کالا برای کشور خطر امنیتی و اقتصادی را در پی دارد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره ۱۱۰تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر