کشف ۶۰ تن موادمخدر در شش ماه نخست امسال در استان سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف حدود ۶۰ تن انواع مواد مخدر در این استان از ابتدای امسال خبر داد.

کشف ۶۰ تن موادمخدر در شش ماه نخست امسال در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش مملکت آنلاین، سردار دوستعلی جلیلیان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زاهدان به مناسبت هفته نیروی انتظامی  گفت: نیروهای امنیتی و انتظامی از جان خود برای حفظ نظام اسلامی و امنیت و آرامش مردم گذشته و می‌گذرند و بر خلاف سایر کشورها که تنها تامین امنیت را برعهده دارند در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگی، ترافیکی، جرائم سایبری و بسیاری از مباحث خدمتگذار مردم هستند.

وی ادامه داد: مهمترین اولویت‌های پلیس در سیستان و بلوچستان برخورد قاطع با دارندگان سلاح غیرمجاز، گروهک‌ها، اشرار مسلح و قاچاقچیان موادمخدر است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از افزایش ۶۵ درصدی کشف سلاح غیرمجاز در سالجاری خبر داد و گفت: نیروهای پلیس جان برکف استان با تشدید اقدامات موجبات افزایش ۱۳ درصدی برخورد با قاچاقچیان سلاح را فراهم کردند.

وی از افزایش ۶۰ درصدی دستگیری سارقان مسلح، ۲۱ درصدی هلاکت اشرار مسلح و دستگیری ۲۲ درصدی اشرار مسلح در سالجاری در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: بیش از ۸۰ درصد جرائم سایبری در استان امسال با تلاش همکاران ما در پلیس فتا منجر به کشف شده است.

جلیلیان بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های غیر امنیتی که به مراکز انتظامی سیستان و بلوچستان وارد می شود توسط مشاوران و مددکاران منجر به صلح و سازش شده است.

وی با بیان اینکه این نهاد بیشترین نظارت را بر عملکرد کارکنان خود دارد گفت: این نهاد با مدنظر قرار دادن ملاک مردمی و پاسخگو بودن؛ در حادثه اخیر کلانتری زاهدان بلافاصله با مسببان برخورد و از شهروند گرامی عذرخواهی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر