به مدت یک هفته، اتوبوس‌ها در همدان برای دانش‌آموزان رایگان شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی همدان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، دانش آموزان همدانی و سایر شهروندان می‌توانند به مدت یک هفته از اتوبوس‌های شهرداری به صورت رایگان استفاده کنند.

به گزارش مملکت آنلاین، رضا سراجق گفت: همزمان با بازگشایی مدارس، دانش آموزان همدانی می‌توانند به مدت یک هفته از اتوبوس‌های شهرداری جهت عزیمت به مدارس به صورت رایگان استفاده کنند.

او افزود: این طرح به مناسبت آغاز سالتحصیلی اجرا می‌شود و تنها ویژه دانش آموزان نیست و تمام شهروندان می‌توانند از امروز اول مهرماه الی ۷ مهر در ساعات مختلف از اتوبوس‌های شهرداری همدان به صورت رایگان استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر