محدودیت‌های ترافیکی در استان گیلان اعلام شد

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی در استان گیلان اعلام شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ جاور صفاری در گفت‌وگو با خبرنگاران از اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تقارن ایام شهادت امام حسن عسگری(ع)، آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) و تعطیلات پایان تابستان به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و  آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی گفت: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه، ۳۰ شهریورماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه اول و دوم مهرماه در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان افزود: همچنین در محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۳۰ شهریور ماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه اول و دوم مهر ماه ممنوع است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده کمک بسزایی در تسهیل در عبور مرور به ویژه در محور رشت - لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر