پروانه‌های ساختمانی در روستاهای تهران الکترونیکی شد

فرماندار تهران از الکترونیکی شدن صدور «پروانه ساختمانی» در روستا‌های اطراف پایتخت خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، احمد قیومی گفت: صدور پروانه ساختمانی در روستا‌های اطراف تهران در آینده نزدیک با هدف ایجاد شفافیت در فرآیند قانونی صدور مجوزات و پروانه‌های ساخت و ساز روستایی و نظارت بیشتر بر عملکرد دهیاری‌ها الکترونیکی می‌شود.
 قیومی با بیان اینکه اجرای این طرح در روستا‌های واقع در اطراف تهران گامی مهم در راستای شفاف‌سازی و پیشگیری از بروز تخلفات ساختمانی است، افزود: موضوع الکترونیکی شدن فرآیند صدور پروانه در روستا‌ها در قالب یک سامانه یکپارچه با قابلیت رصد و نظارت تمام وقت به منظور پیشگیری از تخلفات احتمالی به صورت تمام وقت اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به مزیت‌های صدور پروانه ساختمانی به صورت الکترونیکی گفت: با این اقدام کلیه امور مربوط به صدور پروانه به صورت سیستمی انجام گرفته و چرخه صدور پروانه ساختمانی سرعت زیادی به خود خواهد گرفت.
قیومی شفاف سازی، عدم سردرگمی اهالی، حذف رانت، تسریع و مدیریت صدور پروانه ساختمانی را از مزایای دیگر اجرای این طرح دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر