آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس مشهد به مهران

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: پیش فروش بلیت اتوبوس از مشهد به مهران و دیگر مرزهای غربی کشور برای اعزام زائران مراسم اربعین حسینی آغاز شد.

آغاز پیش‌فروش بلیت اتوبوس مشهد به مهران

به گزارش مملکت آنلاین، رضا صحراگرد افزود: پیش فروش اتوبوس از مشهد به مرزهای مهران در استان ایلام، خسروی در استان کرمانشاه و باشماق در استان کردستان در بازه زمانی ۲۷ مرداد ماه تا ۲۵ مهرماه بر روی سامانه های اینترنتی و توسط شرکتهای حمل و نقل آغاز شده است.

وی با بیان این که پیش فروش ها با اصلاح و افزایش قیمت اعمال شده اظهار کرد: نرخ جدید بلیت اتوبوس وی. آی. پی (۲۵ صندلی) در ایام سفر اربعین از مشهد به پایانه مرزی مهران در استان ایلام ۱۵ میلیون و ۱۳۰ هزار ریال تعیین شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: همچنین نرخ جدید مصوب بلیت اتوبوس ۳۰ صندلی از مشهد به مهران ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال و این نرخ برای اتوبوس عادی (۴۲ صندلی) نیز ۹ میلیون و ۱۷۰ هزار ریال تعیین شده است.

صحرا گرد افزود: قیمت بلیت اتوبوس وی. آی. پی مشهد به مرزهای خسروی در استان کرمانشاه و باشماق در استان کرمانشاه نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، قیمت بلیت اتوبوس ۳۰ صندلی ۱۱ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال و قیمت بلیت اتوبوس عادی ۴۲ نفره در این مسیر نیز هشت میلیون و ۴۶۰ هزار ریال اعلام شد.

وی اضافه کرد: علت تغییر قیمتها، اصلاح آنالیز قیمتها در تهران بوده است که موجب افزایش بلیت در مسیر مشهد-مهران شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: امسال ناوگان حمل و نقلی کامیون و اتوبوس موکبها و خادمان ایرانی ایستگاه های صلواتی خدمت رسان در موسم اربعین در کشور عراق تا پنجم مهرماه فرصت دارند عازم عراق شوند و پس از این تاریخ، راهداری هیچ ناوگانی به این کاروانها ارائه نمی دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر