موافقت با الحاق ۱۳۵ هکتار زمین به محدوده ۶ شهر استان لرستان برای طرح نهضت ملی مسکن

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده، با الحاق حدود ۱۳۵ هکتار زمین به محدوده ۶ شهر استان به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان موافقت شد.

موافقت با الحاق ۱۳۵ هکتار زمین به محدوده ۶ شهر استان لرستان برای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش مملکت آنلاین، سمانه حسن پور شامگاه یکشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان، اظهار کرد: این میزان زمین به محدوده شهرهای زاغه، ویسیان، معمولان، چمن سلطان، فیروزآباد و دورود الحاق می شود.

وی با اشاره به تصویب توزیع اعتبارات جزء یک تا ۹ بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به تفکیک دستگاه ‌های اجرایی مشمول در جلسه شورا، افزود: اعتبارات تبصره مذکور به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید از طرق مختلف از جمله افزایش سرمایه گذاری، ارتقای بهره وری، تکمیل طرح های تولیدی نیمه تمام و احیای واحدهای تولیدی راکد است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تصریح کرد: ساز و کار اجرای بند «و» تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ در استان با موضوع تسویه مطالبات و بدهی‌های قطعی حسابرسی شده دستگاه های اجرایی به شهرداری‌ها، سازمان ‌تأمین اجتماعی، نهادهای عمومی ‌غیردولتی و سازمان ‌تأمین اجتماعی نیروهای مسلح تشریح شد و مصوباتی به منظور استفاده از این ظرفیت قانونی در استان به تصویب اعضای شورا رسید.

حسن‌پور با تاکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت در استان، گفت: این شورا وظیفه راهبری و هماهنگی بین‌بخشی این موضوع را دارد و مدیران باید در بازه زمانی که برای آن‌ها مشخص شده عملکرد خود را در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت به دبیرخانه شورا اعلام کنند.

در این جلسه، با تعیین کاربری ۲ طرح اقتصادی و ضرورت جابجایی یک روستا نیز موافقت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر