کاهش ساعات کاری در استان کرمانشاه بدلیل گرمای شدید

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: ساعات کاری ادارات شهرستان های غرب استان به دلیل افزایش شدید دما و گرمای هوا به منظور کاهش مصرف انرژی از روز شنبه تا دوشنبه (۲۱ تا ۲۳ مردادماه) کاهش یافت.

به گزارش مملکت آنلاین، افشین یگانه افزود: به دلیل افزایش دمای هوا و گرمای شدید در اوایل هفته آینده در غرب استان، ساعت کاری ادارات شهرستان های سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین از روز شنبه ۲۱ مرداد تا روز دوشنبه ۲۳ مرداد ۲ ساعت کاهش می یابد.

وی اظهار کرد: بر این اساس ساعات کاری تمام ادارات این سه شهرستان غربی کرمانشاه به استثنای مراکز امدادرسانی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک ها، از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر