یک هفتم اعتبار اختصاص یافته به استان همدان جذب شد

استاندار همدان گفت: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر هیات دولت سیزدهم و رییس جمهور به استان اختصاص یافته که تاکنون نزدیک به ۲ هزار میلیارد تومان از آن جذب شده است.

یک هفتم اعتبار اختصاص یافته به استان همدان جذب شد

به گزارش مملکت آنلاین، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن افزود: همه روزها، روز صنعت و معدن است چرا که تلاشگران این عرصه هر لحظه با تولید، کشور را رو به جلو هدایت می‌کنند.
وی اظهارداشت: در دوران پیش از انقلاب اسلامی استان همدان یک کارخانه بیشتر نداشت که در زمینه مونتاژ لوازم خانگی فعال بود اما امروز با یک عزم و اراده خاص، چرخ صنعت استان با شتاب فراوان رو به جلو حرکت می‌کند.
استاندار همدان تصریح کرد: امروز به همت دولت سیزدهم با همه وجود از تولید و تولیدکنندگان حمایت می‌کنیم و تلاش داریم تولید به سمت صنایع فناوری برتر هدایت شود.
قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: اگر امروز همه دنیا در مقابل ملت استوار ایران اسلامی ایستادگی کرده است به دلیل همت بلند مردم و فعالان اقتصادی است.
وی تاکید کرد: ذخایر معدنی و نیروی انسانی در کشور فراهم است و تنها باید هنر کار جمعی در استان و کشور تقویت شود.
استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت همه توان خود را برای حمایت از تولیدکنندگان به پای کار آورده است، بیان کرد: غار علیصدر به عنوان بزرگترین غار آبی جهان مسیر خطرناکی داشت که به همت دولت سیزدهم تا چند وقت آینده عملیات چهار بانده کردن راه آن آغاز می‌شود.
قاسمی‌فرزاد اظهارداشت: گره‌های کور اقتصادی به همت دولت مردمی در حال گشایش است و در حوزه صنعت و معدن در کنار تولیدکنندگان ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: اقتصاد پویا مستلزم ایجاد شرایط مناسب برای افزایش صادرات است که بدون شک دیپلماسی دولت با سایر کشورها این شرایط را فراهم می کند.
استاندار همدان با بیان اینکه به طور قطع روز به روز آینده اقتصاد و تولید استان همزمان با کشور بهتر خواهد شد، تصریح کرد: در هم تنیدگی قوانین، دست و پای تولیدکنندگان را بسته است و باید با یک تسهیلگری خاص مشکلات پیش روی تولیدکنندگان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر