یک آرایشگاه زنانه بخاطر پخش کلیپ پلمب شد

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان از پلمب یک آرایشگاه زنانه در شهرستان رشت به علت انتشار کلیپ هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.

یک آرایشگاه زنانه بخاطر پخش کلیپ پلمب شد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ علی حیدرخواه بعد از ظهر سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار کرد: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در اصناف، طرح‌های کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی فعال در فضای مجازی از سوی پلیس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی با مضمون تمسخر حجاب و رفتارهای هنجارشکنانه توسط خانمی در آرایشگاه زنانه، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: با اقدامات فنی صورت گرفته مشخص شد، انتشار دهنده این کلیپ متصدی یک آرایشگاه در شهرستان رشت است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تشکیل پرونده و معرفی متهم ۳۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: واحد صنفی این فرد پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

وی به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای رعایت قوانین و مقررات اشاره کرد و افزود: مجموعه انتظامی با افرادی که باعث هنجارشکنی می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر