پرداخت ۷۸ مطالبات گندمکاران استان سمنان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۷۸ درصد از مطالبات گندمکاران استان تا ششم تیر پرداخت شد و پرداخت مطالبات گندمکاران با انجام روند اداری ادامه دارد.

پرداخت ۷۸ مطالبات گندمکاران استان سمنان

به گزارش مملکت آنلاین، عبدالرحیم تحصیلی اظهار کرد: از زمان برداشت تا کنون ۴۶ هزار و ۴۹ تن گندم از کشاورزان نقاط مختلف استان سمنان خرید تضمینی شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اضافه کرد که این مقدار خرید تضمینی گندم از شهرستان‌های سمنان، دامغان، شاهرود، میامی، سرخه، گرمسار و آرادان انجام شد.

وی ادامه داد: ارزش ۴۶ هزار و ۴۹ تن گندم خریداری شده در استان سمنان ۵۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که اکنون ۴۱۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مطالبه گندمکاران استان سمنان پرداخت شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ادامه داد: در زمان اوج برداشت گندم ۳۱ مرکز خرید تضمینی گندم در نقاط مختلف استان فعال است و اکنون ۱۷ مراکز برای خرید تضمینی گندم در استان سمنان فعال است.

تحصیلی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان تا پایان برداشت ادامه دارد، افزود: بیشترین خرید تضمینی گندم تا این لحظه مربوط به شهرستان گرمسار است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: ۱۳ هزار و ۶۹ تن گندم از کشاورزان شهرستان گرمسار از طریق مراکز خرید فعال، خرید تضمینی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر