مسافران پرواز کرمان به مقصد رسیدند، چمدان‌ها نه!

هواپیمایی آتا اعلام‌کرد: در پرواز شماره ۵۶۶۱ تهران به کرمان بدلیل دمای بالای هوا و برای حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و سلامت مسافران، خلبان پرواز تصمیم به کاهش وزن هواپیما گرفته است.

مسافران پرواز کرمان به مقصد رسیدند، چمدان‌ها نه!

به گزارش مملکت آنلاین، هواپیمایی آتا در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز شماره ۵۶۶۱ تهران - کرمان درباره چرایی تخلیه بار مسافران این پرواز اعلام کرد: با آغاز فصل تابستان و افزایش دما، شاخص‌های مربوط به ایمنی پرواز نیز دستخوش تغییر شده و گاه شرکت‌ های هواپیمایی علی‌رغم زیان مالی گسترده ناشی از تاخیر و ابطال پرواز به دلیل احتمال بروز برخی مشکلات برای موتور هواپیما در دمای بالا و رعایت اصول ایمنی و سلامت مسافران ناگزیر به لغو یا انجام با تاخیر پروازها و نیز اعمال برخی محدودیت‌ها در وزن هواپیما(تعداد مسافران، میزان بار و سوخت) هستند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در پرواز شماره ۵۶۶۱ تهران به کرمان بدلیل دمای بالای هوا و برای حصول اطمینان کامل از ایمنی پرواز و سلامت مسافران، خلبان پرواز تصمیم به کاهش وزن هواپیما گرفته است.

هواپیمایی آتا افزود: بار مسافران از طریق پرواز شماره ۱۰۶۷ هواپیمایی ماهان به کرمان ارسال شده و در نشانی‌های اعلام شده توسط مسافران تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر