۵۱ واحد مشاور املاک در زنجان پلمب شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۵۱ واحد مشاور املاک بدون مجوز یا متخلف در استان به منظور ساماندهی به فعالیت این صنف پلمب شد.

۵۱ واحد مشاور املاک در زنجان پلمب شدند

به گزارش مملکت آنلاین، اصغر اسماعیلی در حاشیه نشست سراسری شورای عالی مسکن که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد،  افزود: زنجان در اجرای طرح ساماندهی بنگاه های مشاور املاک جزو نخستین استان ها در کشور است و اجرای آن را از سال گذشته در استان آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای کنترل نرخ اجاره بها و قیمت مسکن در استان انجام شد تا فعالیت عناصر غیر مجاز موجب اخلال در این بخش نشود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان همچنین به موضوع تامین و تخصیص زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در این زمینه خرید و تحصیل زمین در استان برای پروژه ها جزو اولویت ها و پیگیری های اصلی است.

اسماعیلی به خرید زمین متعلق به بنیاد مستضعفان به مساحت هزار هکتار در اراضی لیل آباد واقع در شمال غربی شهر زنجان اشاره کرد و اظهار کرد: خرید این زمین ها در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی ادامه داد: در سایر شهرهای استان نیز که با محدودیت زمین مواجه هستیم تامین زمین مورد نیاز از طریق توافق با مالکان خصوصی و حقوقی پیگیری می شود.

بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان هم اکنون بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در این استان در دست احداث است.

انتهای پیام/

ارسال نظر