۲ هزار فروشگاه در کرمانشاه به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

مدیرکل کار و تعاون کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه از اتصال ۲ هزار فروشگاه در کرمانشاه به سامانه کالابرگ الکترونیکی خبرداد.

۲ هزار فروشگاه در کرمانشاه به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شدند

به گزارش مملکت آنلاین، مختار احمدی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۲ هزار فروشگاه مواد غذایی در استان کرمانشاه به طرح کالا برگ الکترونیکی متصل شده‌اند، طرحی که با هدف حمایت از اقشار کم درآمد به منظور خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از امروز آغاز شده است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی حمایت دولت از اقشار کم درآمد و دهک‌های اول تا سوم است.

مدیرکل کار و تعاون رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هستند مبلغ ۲۰ درصد به یارانه آنها اضافه شده است و دهک‌های اول تا سوم یارانه آنها از ۴۰۰ هزار تومان به ۴۸۰ هزار تومان افزایش یافته و گروهی که خارج از دهک‌های سوم تا نهم هستند مبلغ یارانه آنها از ۳۰۰ هزار تومان به ۳۶۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی بیان کرد: خانوارها می‌توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه از اعتبار خود استفاده کنند.

احمدی عنوان کرد: ۱۱ قلم مواد اصلی خانوار را در فروشگاه‌ها در نظر گرفته ایم و برای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی با شرکت‌های psb و با همکاری شرکت فارا که زیر مجموعه وزارت تعاون و رفاه اجتماعی است در سراسر استان بستر کار را فراهم کرده‌ایم.

احمدی با اشاره به افزایش ۲ هزار فروشگاه در استان کرمانشاه که به طرح کالا برگ الکترونیکی متصل شده اند، افزود: بیش از ۹۰ درصد از فروشگاه‌هایی که در دهستان‌ها و روستاها هستند به طرح کالا برگ الکترونیکی متصل شده‌اند.

وی عنوان کرد: تمام سعی ما بر این است که تمام فروشگاه‌های روستاها را پوشش دهیم، البته لازم به ذکر است که هیچ گونه اجباری در طرح کالا برگ الکترونیکی وجود ندارد و فاز اول این طرح کاملاً اختیاری است.

مدیرکل کار و تعاون رفاه اجتماعی بیان کرد: در این طرح کارت جدید صادر نمی‌شود و همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار قابل استفاده است.

وی افزود: این طرح کاملاً اختیاری است، اگر خانواده‌ها بخواهند یارانه‌هایشان را به صورت نقدی دریافت کنند در همان تاریخ واریز نقدی یارانه، یارانه خود را به صورت نقدی دریافت کنند.

احمدی در پایان بیان کرد: خانوارهایی که یارانه دریافت می‌کنند، برای مشاهده میزان اعتبار، لیست کالاها و فروشگاه‌های مشمول طرح ملی کالا برگ الکترونیک کد دستوری #۲۸*۷۸۸* را شماره گیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر