خوزستان از فردا گرم‌تر می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی آغاز افزایش دما در استان از فردا خبر داد.

به گزارش مملکت آنلاین، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اوایل هفته آینده جو استان خوزستان پایدار است.

وی افزود: در این ایام همچنان پدیده غالب وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای خواهد بود که سبب وقوع گرد و غبار موقتی و محلی به ویژه در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خواهد شد. در این ایام  شمال خلیج فارس نیز  مواج پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری افزود: از فردا شاهد روند افزایش دما خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۴۱.۸ و ایذه با ۱۹.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۱.۳  و ۲۹.۶ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر