محموله قاچاق مرغ زنده در گیلان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، از کشف یک محموله مرغ زنده خبر داد و گفت: این محموله توقیف و با هماهنگی جهاد کشاورزی به کشتارگاه ارسال شد.

محموله قاچاق مرغ زنده در گیلان کشف شد

به گزارش مملکت آنلاین، مرتضی امینی در گفت وگو با خبرنگاران، از کشف یک محموله مرغ زنده خبر داد و اظهار کرد: این دو تن مرغ زنده با خودروی خاور از شهرستان خلخال بارگیری شده بود.

وی از توقیف محموله مذکور در جاده خلخال به رضوانشهر با حضور اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان گیلان و با همراهی ماموران نیروی انتظامی خبر داد و تصریح کرد: این محموله با حکم اداره تعزیرات حکوکتی شهرستان رضوانشهر توقیف و با هماهنگی با جهاد کشاورزی شهرستان به کشتارگاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان اضافه کرد: پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان رضوانشهر ارجاع و خارج از نوبت به آن رسیدگی شد.

امینی همچنین از محکومیت یک شرکت در گیلان خبر داد و گفت: این شرکت بازرگانی که در قبال دریافت ارز دولتی هیچ کالایی وارد نکرده بود به اعاده عین ارز به ارزش ۵۸ میلیارد و ۲۲۳ میلیون ریال و تعلیق کارت بازرگانی به مدت یک سال محکوم شد.

وی با بیان اینکه این شرکت واردات و صادرات به دلیل ایفا نکردن تعهدات ارزی محکوم شده است، خاطرنشان کرد: این پرونده در پی شکایت شعب بانک ملت استان گیلان به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر