پلمب عطاری متخلف در کرج

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف شربت تریاک و قرص غیرمجاز در بازرسی از یک عطاری در حصارک کرج خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضائی واحد مورد نظر پلمب شد.

پلمب عطاری متخلف در کرج

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ علی سلیم‌پور به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از تخلفات و جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطعانه و قانونی می‌کند.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مردمی مبنی بر فروش قرص‌های غیرمجاز توسط متصدی یک عطاری در منطقه حصارک کرج، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت، افزود: مأموران مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس، از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از کشف از ۲ هزار گرم شربت تریاک و یک هزار و ۲۲۰ عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از این واحد صنفی خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متصدی این واحد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و مغازه وی پلمب شد.

وی از مردم خواست در صورت اطلاع یا مواجهه با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر