مشکل مرغداران تا دو ماه آینده حل می‌شود

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: مشکل مرغداران تا ۲ ماه دیگر مرتفع می‌شود و امور مربوط به تامین نهاده دامی برای مرغداران به اتحادیه‌ها واگذار می‌شود و نظارت و سیاست گذاری بر عهده وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

مشکل مرغداران تا دو ماه آینده حل می‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، محمد آقامیری سرپرست وزارت جهاد کشاورزی که صبح امروز به استان مرکزی و شهرستان محلات و دلیجان سفر کرده است، تاکید کرد: مشکل مرغداران تا دو ماه دیگر مرتفع می‌شود و امور مربوط به تامین نهاده دامی برای مرغداران به اتحادیه‌ها واگذار می‌شود و نظارت و سیاست گذاری بر عهده وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.
آقامیری همچنین در فرمانداری شهرستان محلات و دلیجان و در حضور تشکل‌های بخش کشاورزی از اختصاص اعتبار برای احیاء قنوات در شهرستان محلات و دلیجان خبر داد و گفت: همین امروز، برای احیا و بازسازی قنوات در این شهرستان ۱۲ میلیارد تومان اعتبار تخصیص خواهد یافت تا مشکلات این بخش برطرف شود و مابقی اعتبار مورد نیاز از منابع استانی تامین خواهد شد.
وی همچنین هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی را به قصد ساختمان سازی ممنوع اعلام کرد و گفت: با متخلف برخورد قانونی می‌شود.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه جهاد کلمه مقدسی برای مسئولان وزارت جهاد کشاورزی است، ادامه داد: به زودی جهاد سازندگی را در وزارت جهاد کشاورزی زنده خواهیم کرد و مشکلات کشاورزی با کمک جهادگران و بدون افزایش هزینه برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر