برف بهاره، گردنه لنگان را سفیدپوش کرد

مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان‌های گرمی و انگوت گفت: بارش برف گردنه لنگان در شهرستان گرمی را سفیدپوش کرد و ۶ مسیر شهرستان‌های گرمی و انگوت بر اثر سیل مسدود شد.

برف بهاره، گردنه لنگان را سفیدپوش کرد

به گزارش مملکت آنلاین، علی بابازاده با اشاره به بارش برف و تگرگ در جاده‌های مواصلاتی شهرستان‌های گرمی و انگوت اظهار کرد: در حال حاضر چهار جاده اصلی فرعی و روستایی در شهرستان گرمی و ۲ مسیر هم در شهرستان انگوت مسدود شد که راهداران برای بازگشایی آن تلاش می‌کنند .

مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان‌های گرمی و انگوت ادامه داد: راهداران با استفاده از تجهیزات سنگین و ماشین آلات راهداری در حال بازگشایی مسیرها هستند و تا ساعتی دیگر مسیرهای مسدود این ۲ شهرستان بازگشایی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۰ دهنه پل در مسیرهای شهرستان گرمی و ۴۰ دهنه پل در مسیرهای شهرستان انگوت مسدود شده که بازگشایی این پل‌ها هم دست کم یک ماه زمان می‌برد.

مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان‌های گرمی و انگوت اظهار کرد: برآوردهای اولیه حاکی از خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی سیل به ابنیه فنی راه‌های شهرستان است.

بابازارده یادآور شد: طی هفته‌های اخیر بارش شدید باران و سیل خسارت‌های فراوانی را وارد کرده و مسیرها را مسدود کرده بود که طی هفته های اخیر راهداران دست کم پنج بار اقدام به بازگشایی مسیرهای مسدود شهرستان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر