محور کندوان و جاده هراز یکطرفه شدند

رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن محورهای کندوان و هراز همسو با اجرای طرح محدودیت های ترافیکی و با هدف تسهیل در ترددهای خودرویی در جاده های ارتباطی این استان خبرداد.

محور کندوان و جاده هراز یکطرفه شدند

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ یدالله جهان تاب اظهار داشت: همسو با اجرای طرح محدویت های ترافیکی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همانروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده های آسارا و گرماب و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده های میانک، هزارچم، گرماب و آسارا را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد : پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

جهان تاب با اشاره به تردد بیش از ۶۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: تردد خودرو در ایام نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر