اعلام محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در تبریز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی انتظامی نماز عید سعید فطر تبریز را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی نماز عید فطر در تبریز

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ هدایت جعفری اظهار کرد: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نماز عیدسعید فطر همزمان با سراسر کشور در مصلای اعظم امام خمینی (ره) تبریز و خیابان های اطراف اقامه می شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۲ شب روز قبل، پارک وسایل نقلیه در مسیرهای اعلامی که شامل طول خیابان امام خمینی حدفاصل سه راهی خاقانی تا میدان باغ فجر، خیابان های خاقانی جنوبی، ارتش شمالی، فرودسی، شریعتی شمالی، طالقانی تا میدان مصلی ممنوع بوده و در صورت توقف خودرو توسط جرثقیل حمل خواهد شد.

جعفری اظهار کرد: از ساعت پنج صبح نیز تقاطع باغشمال به سمت میدان ساعت، ارک جدید خیابان ارتش به سمت میدان ساعت، چهارراه منصور (میدان شهید بهشتی) و سه راهی امام به سمت ساعت، میدان دانشسرا به سمت خاقانی، میدان نماز به سمت شریعتی، میدان قونقا و باغ فجر به سمت مصلی، کوچه ارک در خیابان ۱۷ شهریور جدید و خیابان طالقانی به سمت مصلی، سه راه امین به سمت شریعتی ، تقاطع شریعتی به سمت مصلی و تقاطع والمان شریعتی به سمت پشت مصلی تا اتمام نماز بسته خواهد شد.

وی گفت: پس از اتمام نماز عید فطر اتوبوس های شرکت واحد در پایانه های راسته کوچه، جمهوری، میدان شهدا، خاقانی، محققی (سه راه امین) و در مسیرهای بی .آر. تی نیز از میدان شهید بهشتی و میدان باغ فجر خدمات رسانی خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز افزود: متروی تبریز نیز از ساعت ۶.۳۰ صبح فعال بوده و بعد از اتمام نماز نیز از میدان ساعت اقدام به جابجایی مسافران خواهد کرد.

وی از شهروندان درخواست کرد اول وقت خود را به محل اقامه نماز برسانند و در صورت حضور در دقایق پایانی از رها کردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین به جد خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر