اعلام ساعات کاری در استان اصفهان

ساعت آغاز به کار اداره ها، ارگان ها، مراکز علمی و دانشگاهی، مدرسه ها و بانک‌های استان اصفهان از ۱۴ فروردین‌ماه براساس ابلاغیه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اعلام شد.

اعلام ساعات کاری در استان اصفهان

به گزارش مملکت آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استان اصفهان، بر اساس این ابلاغیه ساعت آغاز به‌کار اداره ها از ۱۴ فروردین تا پایان‌ماه مبارک رمضان به‌طور شناور از هفت تا هشت صبح خواهد بود.

ساعت آغاز به‌کار اداره ها در روزهای بعد از شب‌های قدر ۹ صبح خواهد بود.

ساعت کار همه نهادهای اجرایی استان پس از ماه مبارک رمضان تا ۱۵ خرداد سال جاری هفت صبح تا ۱۴:۳۰ و در روز پنجشنبه هفت تا ۱۳ خواهد بود.

بر اساس این ابلاغیه، فعالیت مدرسه ها استان در مقطع متوسطه از ساعت ۷:۳۰ و مقطع ابتدایی از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود.

در این‌ اطلاعیه تاکید شده است همه مدارس موظف هستند از نیم ساعت قبل ساعت‌های اعلام شده، نسبت به پذیرش دانش‌آموزان اقدام کنند و در این مدت برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی اجرا شود.

ساعت آغاز به‌کار مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل بیمارستان ها و دانشگاه ها هشت صبح خواهد بود.

آغاز به‌کار بانک‌ها نیز از۷:۳۰ صبح است و کارمندان باید نیم ساعت زودتر (ساعت هفت) در محل کار حاضر شوند.

بر اساس این ابلاغیه، ساعت آغاز به‌کار و خاتمه همه نهادهای اجرایی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ خواهد بود.

همچنین مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز نظامی و انتظامی، بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرداری‌ها و واحدهای عملیاتی نهادهای اجرایی از مفاد این ابلاغیه مستثنی بوده و بر اساس دستورالعمل‌های مرتبط اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر