ورود کامیون به قشم تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ممنوع است

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از ممنوعیت ورود کامیون های باری به جز کامیون‌ های حامل ارزاق عمومی، سوخت و مایحتاج مصرفی به این جزیره تا پایان ایام تعطیلات نوروزی (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) خبر داد.

ورود کامیون به قشم تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ممنوع است

به گزارش مملکت آنلاین از نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی اظهار کرد: این تصمیم در راستای پایش ورودی اسکله پهل به لافت، پیشگیری از ترافیک و همچنین ارایه خدمات شایسته به انبوه مهمانان و گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور با وسایل نقلیه شخصی و عمومی به جزیره قشم سفر می کنند، گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از فعالیت ها به ویژه در زمینه ساخت و ساز در ایام تعطیلات نوروزی تعطیل است، ادامه داد: در چنین شرایطی ورود کامیون های حامل مصالح ساختمانی و موارد مشابه به جز حاملان مواد غذایی و سوخت تا پایان طرح نوروزی، ممنوع است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فراهم کردن بهترین شرایط برای حضور گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی هدف مهم ستاد اجرایی خدمات سفر قشم است و انتظار داریم در این ایام پذیرای حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر در قشم باشیم.

فتح الهی یادآور شد: طرح لایروبی اسکله های لافت و پهل با ۶۰ میلیارد تومان هزینه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم با هدف پهلوگیری همزمان هشت فروند شناور لندینگ کرافت (شناورهای ویژه حمل خودرو) در شرایط جزر دریا انجام شده و هم اینک روند ورود خودورها به بیش از ۳۰ فروند شناور لندیگ کرافت با سرعت در حال انجام است.

وی از روسای کمیته های ۱۷ گانه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خواست تا پایان ایام تعطیلات نوروزی (۱۵ فروردین ۱۴۰۲) روند ارایه خدمات به مهمانان و گردشگران جزیره قشم، به صورت ۲۴ ساعته ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر