آغاز محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروز در یزد از ۲۵ اسفند

ییس پلیس راهور استان یزد، محدودیت‌های ترافیکی ایام عید نوروز از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز در شهر یزد را اعلام کرد که مهمترین آنها مسدود شدن خیابان سلمان و یک طرفه شدن خیابان قیام بر حسب ضرورت است.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروز در یزد از ۲۵ اسفند

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ مهدی زارع افزود: خیابان سلمان از پشت تکیه تاریخی امیرچقماق تا تقاطع شهدا بطور کامل مسدود و از تردد خودروها برای رفاه حال مسافران جلوگیری می شود.

وی از "نظارت هوشمند پلیس بر ترافیک نوروزی" خبر داد و گفت: نطارت بر تخلفات و ترافیک معابر یزد از طریق سامانه های هوشمند کنترل تخلفات و ترافیک انجام میگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به رفع نقص و راه اندازی مجدد سامانه های کنترل سرعت شهرستان یزد، تخلفات رانندگان در این زمینه مورد رصد و پایش قرار گرفته و علاوه بر اعمال قانون رانندگان متخلف، خودرو این دسته از رانندگان که مرتکب تخلفات حادثه ساز و پر خطر شوند به مدت یک تا سه ماه در توقیف پلیس خواهد بود.

 زارع یادآور شد: در راستای روان سازی ترافیک و ایجاد آرامش و امنیت ترافیک در سطح معابر، طرح پاکسازی معابر از تخلفات ساکن شامل توقف دوبله، ایستادن زیرتابلوها و ایستگاههای اتوبوس در این طرح مورد توجه قرار گرفته و علاوه بر اعمال قانون، خودرو متخلف توسط یدک کش پلیس راهور به پارکینگ منتقل و در ایام تعطیلات در توقیف پلیس خواهد بود.

به گفته وی در خیابان قیام یزد نیز در صورت ضرورت در طول ایام عید از مبدا بعثت به سمت میدان شهدا اعمال محدودیت و یک طرفه شدن در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر