مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند معرفی شد

علی زارعی در حکمی از سوی وزیر اقتصاد و دارایی را به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد اروند معرفی کرد.

مدیرعامل جدید منطقه آزاد اروند معرفی شد

به گزارش مملکت آنلاین، مراسم معرفی و تکریم مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند با حضور حجت‌الله عبدالملکی رییس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، برگزار شد.

در حکم سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند آمده است: با عنایت به پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و تایید رئیس جمهور، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی اروند منصوب می‌شوید.

در بخشی دیگری از این حکم آمده است: انتظار می‌رود ضمن هماهنگی هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی و با التزام به تعهد نامه مدیران دولت مردمی نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله اقدام مقتضی معمول دارید.

در مراسم تودیع و معرفی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند حجت‌الله عبدالملکی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، معاون امور عمرانی استانداری خوزستان، فرمانداران و امامان جمعه آبادان و خرمشهر و جمعی از مسوولان محلی حضور داشتند.

علی زارعی از خرداد ۹۵ تا آذر ۹۷ مدیرمنطقه جنوب شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) بود و بعد از آن مدیرعامل جدید شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر