وعده حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با اصلاح ماده ۵ قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی و تدوین آیین‌نامه آن، مشکل بیمه کارگران ساختمانی در ایران رفع خواهد شد.

وعده حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی

به گزارش مملکت آنلاین، میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در نشست جمع‌بندی سفر خود به شهرستان بروجن تاکید کرد: سرانه بیمه‌های حمایتی در چهارمحال و بختیاری مانند بیمه قالی‌بافان و رانندگان در این استان مطلوب و از میانگین کشوری بالاتر است.

وی با اشاره به طرح پالایش بیمه‌ای بیمه قالی‌بافان و رانندگان افزود: تامین منابع مالی برای ورودی جدید در بیمه‌های اجتماعی از مهمترین مشکلات برای اجرای طرح‌های حمایتی بیمه‌ای به‌شمار می‌رود.

هاشمی به لزوم تامین تجهیزات مورد نیاز طرح‌های بهداشتی و درمانی خیرساز در مناطق مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: با پیش‌خرید بخشی از خدمات این مراکز می‌توان نسبت به تامین قسمتی از هزینه‌های این مراکز و فراهم کردن زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز کمک کرد.

وی یادآور شد: برای حضور و سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در چهارمحال و بختیاری کمیته‌ای تشکیل شده است تا نسبت به شناسایی ظرفیت‌های استان اقدام کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: در این راستا منابع سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری به‌صورت عادلانه تقسیم و هزینه می‌شود.

وی گفت: باید با حضور میدانی و در مواجهه با مردم مشکلات را شناسایی و برای رفع آن راهکارهای عملیاتی را ارائه کرد.

هاشمی تاکید کرد: آغاز عملیات اجرایی ساخت پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی بروجن پس از سال‌های انتظار از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان بود که در دولت سیزدهم محقق شد.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این طرح در بودجه سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است که جذب آن به پیگیری به‌موقع نیاز دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر