۲ دانش آموز از ۳۷ محصل مسموم شده در پردیس همچنان در بیمارستان بستری اند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در پی حادثه روز گذشته مدرسه دخترانه این شهرستان از ۳۷ دانش‌آموز مسموم شده ۳۵ نفر آنان با حال مساعد از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش مملکت آنلاین، ظفر پور ابراهیم روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران اظهار داشت: ۲ دانش آموز به دلیل بیماری زمینه ای با تأخیر از بیمارستان مرخص و به یکی از بیمارستان‌های تخصصی تهران اعزام شدند که به صورت دائمی پیگیر حالشان هستیم.

وی ادامه داد: مجموعه امنیتی به منظور مقابله با نشر اکاذیب در فضای مجازی و بررسی اولیه علت ایجاد این اتفاق فعال شده‌اند، طبق مصوبه شورای تأمین و با دستور دادستان اگر فردی یا افرادی در این خصوص اقدام به شایعه سازی کردند مطابق با قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: ۲ نفر از کسانی که از این اتفاق فیلم‌برداری و برای شبکه‌های معاند ارسال کردند، به دستگاه‌های امنیتی احضار شدند.

پور ابراهیم ادامه داد: مجموعه بهداشت شهرستان تاکنون ۲ بار به نمونه‌برداری محیطی و دانش آموزان اقدام کرده است و تمام اطلاعات در این باره را از رسانه‌های رسمی منتشر خواهیم دادکرد و جای نگرانی برای خانواده‌ها نیست.

این مسئول یادآور شد: مدارس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و هیچ تعطیلی هم در این راستا نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر