احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی استان تهران

مدیرعامل هلال احمر استان تهران درباره احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات این استان هشدار داد.

احتمال سقوط بهمن در مناطق کوهستانی استان تهران

به گزارش مملکت آنلاین، شاهین فتحی در جمع خبرنگاران از آماده باش نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران خبر داد و درباره سقوط بهمن در ارتفاعات و محورهای کوهستانی هشدار داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: شاهد بارش برف قابل توجهی در استان تهران بودیم. همچنین هواشناسی درباره سقوط بهمن در ارتفاعات و محورهای کوهستانی استان تهران هشدارهای لازم را داده است.

فتحی بیان کرد: تمامی نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران در آماده باش کامل قرار دارند و در صورت نیاز به حوادث احتمالی پاسخ خواهند داد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده، توصیه اکید می‌شود که با توجه به وجود توده‌های برف قابل توجه و احتمال وقوع بهمن، کوهنوردان از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی تصریح کرد: به هموطنانی که قصد دارند از طریق محورهای کوهستانی سفر کنند نیز توصیه می‌شود حتماً تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و اگر سفر آن‌ها ضروری نیست، در زمان دیگری به سفر بپردازند و در صورت مواجهه به حوادث و نیاز به امدادرسانی، با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر