ساعات کاری استان مرکزی تغییر کرد

استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی، مدارس و بانک‌های استان در راستای صرفه‌جویی در استفاده از انرژی از ۱۶ تا ۲۰ بهمن ماه تغییر کرد.

ساعات کاری استان مرکزی تغییر کرد

به گزارش مملکت آنلاین، در این اطلاعیه آمده است: این تصمیم در نشست کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی به دلیل تداوم برودت و آلودگی هوا، ضرورت صرفه‌جویی، مدیریت مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی اتخاذ شد.

در این اطلاعیه اضافه شده است: بر اساس این تصمیم مقرر شد استفاده از ظرفیت بخشنامه دورکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، بانک‌ها و شرکت‌های بیمه (تجاری و بازرگانی) به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و نوبت‌بندی هستند با تشخیص مدیر واحد خود از ۱۶ تا ۲۰ بهمن‌ماه با یک ساعت تاخیر آغاز به کار کنند.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت فعالیت مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس دوره آموزش ابتدایی (دبستان)، دوره متوسطه اول و متوسطه دوم در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر است و همچنین ساعت آغاز فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر ریاست دانشگاه است.

در اطلاعیه آمده است: ساعت فعالیت بانک‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌های بیمه (تجاری و بازرگانی) با توافق شورای هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح برای کارکنان و ساعت هشت و ۳۰ دقیقه برای مشتریان و پایان کار آنها نیز ساعت ۱۴ برای مشتریان و ۱۴ و ۳۰ دقیقه برای کارکنان است.

بر اساس این اطلاعیه، ساعت فعالیت شعب بانک‌ها و شرکت‌های بیمه در روز پنجشنبه ۲۰ بهمن از ۸ صبح تا ۱۳ ظهر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر