تردد در جاده‌های استان کردستان فقط با زنجیر چرخ

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی سطح جاده‌ها، تردد در تمام محورهای استان با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

تردد در جاده‌های استان کردستان فقط با زنجیر چرخ

به گزارش مملکت آنلاین، رامبد نوذری اظهار کرد:بارش برف و باران در بیشتر محورهای استان از روز گذشته آغاز شده و هم اکنون در اکثر محورها ادامه دارد، لذا جاده‌ها لغزنده است و توصیه می‌شود مردم از تردد و مسافرت‌های غیر ضروری در جاده‌های استان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه راهداران با استفاده از تمام تجهیزات و امکانات مشغول برفروبی هستند، گفت: در حال حاضر تردد در جاده‌های استان با زنجیر چرخ امکانپذیر است و به رانندگان توصیه می‌شود علاوه بر زنجیرچزخ وسایل و تجهیزات گرمایشی نیز به همراه داشته باشند.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: در حال حاضر به جز محور مواصلاتی سروآباد _اورامانات محدوده گردنه ژالانه که به علت بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود شده، سایر محورها باز است.

به گفته وی راهداران در قالب طرح‌های مختلف زمستانه، نوروزی و تابستانی بیش از هشت هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های استان شامل یک هزار و ۹۰۰ کیلومتر در مسیرهای بین شهری و بیش از ۶ کیلومتر راه روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر