برف راه ۹۴ روستای استان زنجان را مسدود کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به دلیل بارش برف راه ارتباطی ۹۴ روستای استان مسدود شد که این مسیرها با کمک عوامل راهداری در دست بازگشایی است.

برف راه ۹۴ روستای استان زنجان را مسدود کرد

به گزارش مملکت آنلاین، صفی الله کرامتی افزود: راه‌های ارتباطی مسدود شده مربوط به همه شهرستانهای استان است که اقدامات لازم برای بازگشایی آنها انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون تمامی جاده های اصلی و فرعی استان باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد که توصیه می شود شهروندان در صورت انجام سفرهای ضروری از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

این مسوول ادامه داد: در زمان حاضر آزادراه و جاده ترانزیت زنجان - قزوین، محور سلطانیه - قیدار - همدان، زنجان - بیجار، زنجان - دندی - تخت سلیمان، محور زنجان - طارم، محور زنجان - تهم - چورزق و جاده ابهر - قیدار باز است اما رانندگی در این مسیرها با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: در زمان حاضر در برخی گردنه های استان نیز کولاک موضعی وجود دارد که تردد در آنها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مدیرکل بحران استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف، وزش باد شدید، کاهش دما، کولاک و لغزندگی سطح معابر و جاده ها، تمامی اعضای ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بحران استان آماده باش هستند.

به گفته وی، طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان زنجان، هفته آینده نیز شاهد نزولات آسمانی خواهیم بود و در این راستا نیز تمهیدات لازم برای خدمت رسانی مطلوب اندیشیده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر