کشتی گیر و بازیگر معروف را به زورخانه راه ندادند + جزئیات

دوشنبه شب قرار بود رسول خادم در مراسم بزرگداشت یک شهید مدافع حرم در زورخانه‌ای در شهر قزوین حضور پیدا کند که مسوولان اجازه برگزاری مراسم با حضور خادم را ندادند.

کشتی گیر و بازیگر معروف را به زورخانه راه ندادند + جزئیات

به گزارش مملکت آنلاین، روزنامه اعتماد نوشت: رضا لایق، مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در مورد اتفاقی که برای رسول خادم در قزوین رخ داد  گفته این تصمیم با دستور فرمانداری و حراست استانداری استان قزوین انجام گرفت.

بامداد سه‌شنبه رضا لایق مربی تیم‌ ملی کشتی آزاد در المپیک‌های لندن و ریو در صفحه اینستاگرامش از بسته شدن در زورخانه‌ای در قزوین به روی رسول خادم نوشت. لایق که از نزدیکان رسول خادم است نوشت: «تاریخ تکرار شد. درب زورخانه را به روی رسول خادم بستند. رسول خادم از سوی خانواده شهید اسدی جهت حضور در زورخانه شهدای قزوین دعوت شده بود که در جریان برهم خوردن برنامه قرار گرفت. جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش زورخانه نیز جهت مراسم دعوت شده بودند که متاسفانه مراسم منتفی شد.»
این خبر موج واکنش‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها را به دنبال داشت. رضا لایق در این رابطه گفت: «خانواده اسدی خانواده شهید مدافع حرم هستند. برادر شهید اسدی یک ماه و نیم، دو ماه پیش آقای خادم را دعوت کردند که در زورخانه‌ای که عکس این شهید بزرگوار را بر دیوار دارد، بتوانند یک مراسم یابود بگیرند. آن زمان متاسفانه دوستانی که در قزوین بودند یک‌سری جوسازی‌هایی کردند و متاسفانه برنامه نشد که اتفاق بیفتد.» مربی سابق تیم ملی کشتی در پاسخ به این سوال که این دوستان منتسب به جای خاصی بودند پاسخ داد: «بله! این دوستان منتسب مربوط به نهادهای نظارتی و اینها بودند.»
لایق در ادامه گفت: «مجددا با دعوتی که برادر بزرگوار این شهید انجام دادند هماهنگ کردیم که همراه با آقای خادم دوشنبه در زورخانه شهدای قزوین ساعت 9 شب حضور پیدا کنیم و آقای خادم در آنجا ورزش کنند.صبح به اطلاع عزیزان رساندیم و یک اطلاع‌رسانی تلفنی هم انجام شد. برای اینکه پیشکسوتان و علاقه‌مندان آقای خادم که دوست دارند کنار ایشان ورزش کنند در جریان قرار بگیرند. نزدیک‌های ظهر بود که برادر شهید با من تماس گرفت و گفت جو قزوین خیلی بد شده و مدام با ما تماس می‌گیرند که حضور ایشان برای چه چیزی هست؟ چرا ایشان به قزوین می‌آید؟ باید جلوی این برنامه گرفته شود و اینها.سوال کردیم چه کسانی تماس گرفتند؟ جواب داد رییس هیات زورخانه‌ای گفته به من فشار آوردند که این برنامه نباید اتفاق بیفتد. من با مسوول هیات صحبت کردم و ایشان گفت فرماندار قزوین و حراست استانداری و فرمانداری با من تماس گرفتند و گفتند این برنامه نباید اجرا شود و گفتند امشب باید زورخانه را ببندید!»

لایق در ادامه گفت: «ایشان که این موضوع را به من گفت من ماجرا را به برادر آن شهید بزرگوار اطلاع دادم و ایشان حضورا پیش فرماندار قزوین رفت و گفت آقای خادم را خانواده ما دعوت کرده. گفته بودند که نه! ایشان نباید بیاید چون آقای پرویز پرستویی هم همراه ایشان است و هر دوی اینها شرایط‌شان به شکلی هست که نمی‌توانند حضور پیدا کنند. بعد هم به ایشان گفتند امشب کلا زورخانه را ببندید.»
لایق افزود: «مدیر آن زورخانه تلاش کردند زورخانه باز بماند چون به هر حال کلی مهمان دعوت کرده بودند اما طوری با من صحبت کردند که یعنی خواهش می‌کنیم به خاطر اینکه نان ما آجر نشود امشب شما نیایید. وقتی آقای خادم مطلع شد خودش هم گفت من راضی نیستم که حضور من باعث شود خدای نکرده یک خانواده یا جماعتی دچار مشکل شوند.» مربی تیم ملی کشتی تصریح کرد: «خیلی محترمانه از من خواستند که ایشان را نیاورید زورخانه. اگر بیاورید آنجا مشکل درست می‌شود. در وهله اول هم تلاش داشتند آنجا را ببندند ولی به آنها اطمینان دادیم که ما نمی‌آییم و شما مهمان دعوت کردید و بروید برنامه‌تان را اجرا کنید. درنهایت هم برنامه‌ای با حضور آقای خادم برگزار نشد.»
ایشان در پاسخ به این سوال که برنامه چه بوده و آیا قرار بوده آقای خادم سخنرانی کند، اظهار داشت: «برنامه خاصی نبود. قرار بود ایشان آنجا ورزش کند. اصلا سخنرانی هم قرار نبود بکنند. اصلا در ورزش که سخنرانی نمی‌کنند.در زورخانه ورزش می‌کنند. آقای خادم خیلی جاها می‌رود ورزش. فقط قبل هر برنامه یک‌سری هماهنگی‌هایی می‌کنند تا پیشکسوتان هم حاضر شوند. خب بالاخره ایشان یک سرمایه بزرگ است و خیلی از مردم دوست دارند ایشان را. روز دوشنبه خیلی از مردم تماس می‌گرفتند و خوشحال بودند از اینکه رسول خادم قرار است بیاید. دوست داشتند بیایند هم آقای خادم را ببینند هم آقای پرستویی را. وگرنه اصلا برنامه خاصی نبود. برنامه ورزشی بود.»

انتهای پیام/

ارسال نظر