آبادان و خرمشهر میزبان مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور از ۲۳ بهمن ماه تا ۲ اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

آبادان و خرمشهر میزبان مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور

به گزارش مملکت آنلاین، مسعود حمیدی نژاد بعد از ظهر امروز دوشنبه در ستاد برگزاری مسابقات فوتبال متوسطه دوم کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد، تاکید کرد: این مسابقات با حضور ۲۹ تیم ورزشی از سراسر کشور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود که همه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه آن اندیشیده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه خوزستان در این مسابقات با ۲ تیم حضور می‌یابد، ادامه داد: تیمی از دانش آموزان نخبه ورزشی آبادان و خرمشهر و تیمی از خوزستان در مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور به رقابت خواهند پرداخت.

وی با عنوان اینکه این مسابقات با حمایت‌های استانداری خوزستان، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس، اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداران و مسئولان شهرهای میزبان برگزار خواهد شد، افزود: ۶۵۰ دانش‌آموز در این مسابقات حضور خواهند یافت و بیش از ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی نیز فعالیت مسابقات را دنبال خواهند کرد.

حمیدی نژاد اظهار کرد: این مسابقات از ۲۳ بهمن ماه تا ۲ اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر