بازهم شهرداری تهران غافلگیر شد / برف، پایتخت را قفل کرد

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین در معابر خبر داد و گفت: بخش زیادی از این ترافیک بدلیل بارش باران و برف است و مردم باید ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل ونقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

بازهم شهرداری تهران غافلگیر شد / برف، پایتخت را قفل کرد

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ علی اصغر شریفی روز شنبه به خبرنگاران گفت: صبح امروز و از حوالی ساعت ۶ صبح شاهد شکل‌گیری ترافیک صبحگاهی در معابر پایتخت بودیم، جهت حرکت خودروها نیز در این مدت از غرب، شرق و جنوب به سمت مرکز و از مرکز به سمت شمال بود. این روند تا حوالی ساعت هفت صبح به اوج خود رسید.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راهور از بامداد امروز در معابر مستقر بوده و نسبت به روان‌سازی و مدیریت ترافیک اقدام کردند، افزود: در حال حاضر از حجم ترافیک صبحگاهی در معابر کاسته شده است. صبح امروز در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید بابایی در مسیر شرق به غرب از محدوده بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید صدر در مسیر شرق به غرب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌ دوست شاهد بار ترافیک صبحگاهی بودیم.

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل شهید صیاد شیرازی، مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بعد از بزرگراه شهید ستاری، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حد فاصل بزرگراه‌های شهید حکیم تا شهید همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان نیز شاهد بار ترافیک صبحگاهی بودیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از جنت آباد و بزرگراه شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از بزرگراه شهید شهید ستاری نیز ترافیک پرحجم صبحگاهی را تجربه کردیم، افزود: در بزرگراه شیخ فضل الله نوری در مسیر غرب به شرق از جناح نیز وضعیتی مشابه وجود داشت.

وی مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید را نیز دارای ترافیک سنگین صبحگاهی اعلام کرد و گفت: در مسیر غرب به شرق بزرگراه جلال آل احمد، مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی نیز بار ترافیک پرحجم بود.

شریفی به ترافیک معابر نیز اشاره کرد و افزود: در خیابان آزادی مسیر غرب به شرق از شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر حد فاصل پارک وی تا میدان تجریش نیز ترافیک پرحجم صبحگاهی را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه با توجه به سرمای هوا و پیش‌بینی بارندگی در معابر استفاده از وسایل نقلیه شخصی افزایش و در نتیجه حجم ترافیک نیز کمی افزایش یافته است، گفت: پیش بینی ما این است که ترافیک عصرگاهی نیز از حوالی ساعت ۱۶ آغاز شود و ماموران پلیس راهور در آماده باش کامل برای روان سازی ترافیک قرار دارند اما لازم است شهروندان نیز همکاری لازم را با پلیس داشته و ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری در ساعات پیک ترافیک تا حد ممکن از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در سطح شهر استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر