کشف بیش از ۲ هزار قوطی مشروبات الکلی در سواحل دریای عمان

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار سیستان و بلوچستان از کشف بیش‌از ۲ هزار و ۲۱۰ عدد قوطی مشروبات الکلی در سواحل دریای عمان خبر داد.

کشف بیش از ۲ هزار قوطی مشروبات الکلی در سواحل دریای عمان

به گزارش مملکت آنلاین، سرهنگ‌ احمد یاربندانی اظهارداشت:دریابانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای جابه‌جایی مشروبات الکلی در حوزه استحفاظی، آگاه که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه افزود: دریابانان پس از اجرای گشت‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، سرانجام قاچاقچیان را مشاهده کرده و با واکنش سریع خود توانستند از ادامه مسیر آنها برای جابه‌جایی و انتقال محموله مشروبات الکلی به عمق کشور جلوگیری کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی چابهار با اشاره به غافلگیری قاچاقچیان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که خود را در محاصره نیروهای دریابانی می‌دیدند تسلیم شدند که در این رابطه ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و توقیف ۲ فروند شناور و همچنین دستگیری سه نفر قاچاقچی، تعداد ۲ هزار و ۲۱۰ قوطی مشروبات الکلی کشف شد.

وی بیان کرد: ورود و مصرف مشروبات الکلی یکی از مهمترین عوامل ایجاد ناهنجاری‌های رفتاری و اخلاقی در جامعه است و مأموران این فرماندهی بدون اغماض و با تشدید اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی با متخلفان برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر