توزیع ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت زمستانی در مرکز و شمال استان آذربایجان‌غربی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت زمستانی در مرکز و شمال استان آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

توزیع ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت زمستانی در مرکز و شمال استان آذربایجان‌غربی

به گزارش مملکت آنلاین، احمد مجرد با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۱۳۲ میلیون لیتر سوخت زمستانی (نفت سفید) در بین ۱۰۵ هزار خانوار  نفت سفیدسوز مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان‌غربی توزیع شده، گفت: روزانه بالغ بر ۶ میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه ارومیه توزیع می‌شود و در حال حاضر تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل زمینی منطقه مازاد بر خط لوله نفت کار جابجایی و توزیع سوخت را انجام می‌دهد.

وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تامین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: عملیات سوخت‌رسانی به همه روستاهای صعب‌العبور در نیمه اول سال انجام شده و سوخترسانی به روستاهای سخت گذر با قوت تمام ادامه دارد و سهمیه زمستان خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در کارت بانکی سرپرست خانوارها واریز شده و تا ۲۵ اسفند سالجاری اعتبار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر