شهردار ارومیه از برکناری گریخت

سخنگوی شورای اسلامی شهرارومیه گفت: حسین مهدی‌زاده با چهار رای‌ موافق، شهردار ارومیه باقی ماند.

به گزارش مملکت آنلاین، توماج وحید افشار عصر پنجشنبه پس از اتمام جلسه استیضاع شهردار ارومیه اظهار کرد: این جلسه چهار ساعت طول کشید و حسین مهدی‌زاده با عنوان شهردار ارومیه پاسخگوی ‌نقدها وسوالات مجموعه شورای شهر ارومیه شد.

وی ادامه داد: این شورا دارای ۱۱ نفر عضو است که برای استیضاع شهردار باید ۲سوم این اعضا نظر بر استیضاع وی داشته باشند.

وحید افشار اضافه کرد: در این جلسه طولانی پس از اتمام بحث وگفت و گو، کار به رای گیری کشید که صرفا چهار نفر رای به ابقا وی دادند که همین موضوع باعث شد نام مهدی‌زاده بر سکان شهرداری ارومیه باقی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر