تعویق احتمالی عملیات جستجو سه کوهنورد مفقودی در ارتفاعات آذربایجان‌غربی تا بهار

پیکر سه کوهنوردی که در ارتفاعات آذربایجان‌غربی مفقود شده‌اند هنوز پیدا نشده و تیم امداد و نجات در حال جست‌وجو برای یافتن آنهاست.

تعویق احتمالی عملیات جستجو سه کوهنورد مفقودی در ارتفاعات آذربایجان‌غربی تا بهار

به گزارش مملکت آنلاین، در پی حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات آذربایجان غربی سه کوهنورد از جمعه، ۲۲ دی ماه مفقود شده و پیکر آنها هنوز پیدا نشده است. هر چند عملیات امداد و نجات برای این سه کوهنورد همچنان ادامه دارد اما به علت وسعت منطقه امکان دارد که پیکر آنها تا فصل بهار پیدا نشود.

یکی از مسائلی که تیم امداد و نجات برای یافتن این سه کوهنورد با آن روبرو است، ورود افراد محلی به منطقه برای کمک و امدادرسانی است که این موضوع احتمال وقوع حادثه برای افراد دیگر را هم بالا می‌برد.

در این راستا حمید مساعدیان، رئیس کمیته جست‌وجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: از طرف فدراسیون کوهنوردی به هیات کوهنوردی آذربایجان غربی نامه زده‌ایم تا از ورود هر کوهنوردی به جز تیمی ۲۰ نفره با مشخصات و کد ملی به منطقه جلوگیری شود.

او ادامه داد: مشخص نیست این سه کوهنورد کجا هستند و چه اتفاقی برایشان افتاده است. نمی‌دانیم دچار حادثه بهمن شده‌اند یا به علت سرمازدگی در بخشی از کوه جان باخته‌اند. تیم امداد و نجات تمام مسیرهای بهمنی را بررسی کرده و تا چند روز آینده وضعیت مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر