مخالفت دیوان عدالت اداری با توقف بازگشت اعضای تعلیقی شورای شهر ارومیه

دیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌غربی گفت: دیوان عدالت اداری درخواست چهار عضو جانشین و یک عضو علی البدل شورای اسلامی شهر ارومیه را مبنی بر دستور موقت توقف اجرای رای شورای حل اختلاف استان در خصوص بازگشت اعضای تعلیقی را رد کرد.

مخالفت دیوان عدالت اداری با توقف بازگشت اعضای تعلیقی شورای شهر ارومیه

به گزارش مملکت آنلاین، امیر جوان‌کیا افزود: شعبه ۲۶ دیوان عدالت اداری قرار رد خواسته چهار عضو جانشین و یک عضو علی البدل شورای شهر ارومیه مبنی بر دستور موقت توقف اجرای رای صادره از ناحیه شورای حل اختلاف استان در خصوص بازگشت اعضای تعلیقی شورای اسلامی شهر ارومیه به شورا با عنایت به صدور حکم برائت و بی گناهی ایشان در ارتباط با کلیه اتهامات وارده از ناحیه دادگاه تجدید نظر استان را صادر کرده است.

وی با بیان اینکه خود را مکلف به تبعیت از قانون می دانیم، ادامه داد: برای دستیابی به اهداف متعالی خدمت به مردم باید در وهله اول نسبت به صیانت و حراست از قانون و تبعیت از آن اقدام کرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: به طور قطع شوراهای اسلامی شهر و روستا با در نظر گرفتن موازین قانونی و حرکت بر مدار قانون و پرهیز از امور حاشیه ای می توانند گره گشای بسیاری از مسائل مردم باشند.

جوان کیا تصریح کرد: شوراهای اسلامی نقش مهمی در توسعه شهری و روستایی برعهده دارند و این نقش آفرینی مهم با کار و تلاش جهادی میسر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر