تغییر ساعت کاری ادارات استان آذربایجان‌غربی از ۱۵ خرداد

ساعت کاری ادارات استان آذربایجان‌غربی از ۱۵ خرداد تغییر می‌کند.

به گزارش مملکت آنلاین، جعفر ذوالفقاری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌غربی درخصوص تغییر ساعت کاری ادارات گفت: پیرو بند ۴ مصوبه هیات محترم وزیران به شماره ۲۴۳۱۸۷/ت۶۱۰۱۱ مورخه ۱۴۰۱.۱۲.۲۸ و مطابق بند ۲ مصوبه هیات محترم وزیران به شماره ۲۶۷۴۳/ت۵۹۷۹۰ مورخه ۱۴۰۱.۱۲.۲۴ و بخشنامه شماره ۴۵۰۸۴ مورخه ۱۴۰۲.۰۳.۸ وزیر محترم کشور؛ کلیه ادارات، دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و موسسات عمومی غیردولتی مکلفند موارد ذیل را در دوره گرم سال (۱۵ خرداد لغایت ۱۵ شهریور ۱۴۰۲) اجرا نمایند.

وی افزود: ساعات کاری کلیه دستگاه های ذکر شده از تاریخ ۱۴۰۲.۰۳.۱۵ لغایت ۱۴۰۲.۰۶.۱۵ از ساعت ۶ صبح لغایت ۱۳ ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: شهرداری‌های استان و دیگر بخش‌های مربوطه جهت خدمات رسانی حمل و نقل عمومی نسبت به تامین وسائط نقلیه عمومی در ساعات تعیین شده اقدام نماید.

معاون استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دمای محیط کار حداقل در ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم شده و سیستم‌های سرمایشی یک ساعت قبل از تعطیلی ادارات (ساعت ۱۲ ظهر) خاموش شود.

ذوالفقاری گفت: روشنایی داخل ساختمان در بازه زمانی ۱۴۰۲.۰۳.۱۵ لغایت ۱۴۰۲.۰۶.۱۵ تا حد امکان کاهش و روشنایی محوطه بیرونی در این بازه زمانی به حداقل برسد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی مکلفند در ساعات اداری نسبت به کاهش مصرف انرژی ۳۰ درصد نسبت به دوره پایه سال ۱۴۰۰ و همچنین ۶۰ درصد مصرف در ساعات غیراداری اقدام نمایند.

ذوالفقاری گفت: با استفاده از مولدهای اضطراری خود، در ساعات پیک تابستان (ساعت ۱۲ تا ۱۸) بار مصرفی تامین شود و با هماهنگی شرکت توزیع برق استان جهت بازدید، نصب کنتور و تامین سوخت مورد نیاز مولد اقدام شود.

وی افزود: مسئولیت اجرای مفاد این بخشنامه برعهده بالاترین مسئول هر دستگاه می باشد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی ضمن نظارت بر اجرای بخشنامه به صورت دوره ای، نسبت به ارائه گزارش از وضعیت مصرف برق در استان به این معاونت اقدام نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر