دولت آذربایجان به دلیل نمایش پوچ و ناشی از ترس روابط با صهیونیست‌ها تاوان سختی خواهد داد

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت مسلمان و آزادی خواه آذربایجان در کنار دیگر مسلمانان در مقابل نمایش مضحک دولت‌ کشورشان با صهیونیست ها خواهند ایستاد.

دولت آذربایجان به دلیل نمایش پوچ و ناشی از ترس روابط با صهیونیست‌ها تاوان سختی خواهد داد

به گزارش مملکت آنلاین، روح الله حضرت پور با اشاره به مسئله تاریخی قدس و فلسطین اشغالی اظهار کرد: بدون شک این تصور که مسئله قدس شریف و آرمان مقاومت اسلامی با گذشت زمان کمرنگ تر میشود، کاملا اشتباه است و امروز وضعیت منطقه و جهان نشان می‌دهد که جنبش مقاومت اسلامی در حال رشد و گسترش است.

وی‌ اضافه کرد: نمایش دون و مضمحلانه چند دولت خارجی در خصوص ارتباط با رژیم منحوس صهیونیستی اقدامی نشات گرفته از ترس و وحشت کم سابقه این جنایتکاران است.

حضرت پور گفت: ملت های مسلمان منطقه و آزادیخواهان جهان بیشتر از هر زمان دیگر به واقعیت پوچ، جنایتکارانه و زورگویانه صهونیست ها پی برده اند و دولت های خودفروخته و ترسو نه تنها نمی‌توانند این آرمان مقدس جهان اسلام را پنهان کنند، بلکه به زودی تاوان سختی بخاطر این سیاست حقیر پرداخت خواهند کرد.

عضو گروه دوستی ایران و آذربایجان در ادامه با اشاره به افزایش روابط دولت آذربایجان با رژیم صهیونیستی با هشدار به مقامات این کشور تاکید کرد: مردم شیعه و مسلمان آذربایجان بخشی از ید واحده جهان اسلام هستند و به دولتمردان این کشور در اشتباهی تاریخی خود را در مسیری غلط و بدون بازگشت قرار داده اند.

نماینده مردم ارومیه افزود: مردم آذربایجان تجربیاتی تقریبا مشابه با مردم فلسطین را دارند و از نگاه آن ها بازگشت قدس شریف به ساکنان اصلی آن مسئله ای غیر قابل تغییر و دولت آذربایجان بابت این اشتباه تاوان سختی خواهد داد.

وی گفت: اسرائیل در منطقه حساس قفقاز تنها به دنبال آتش افروزی و تنش زایی است و مردم مسلمان منطقه نه تنها اجازه نخواهند داد علف هرز صهیونیستی در این منطقه ریشه بدواند بلکه صهونیست ها را از نقشه جهان حذف خواهند کرد.

حضرت پور با دعوت از آحاد ملت ایران برای مشارکت در راهپیمایی روز قدس افزود: وعده الهی در خصوص پیروزی مقاومت "وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه،" حق است و انشالله به زودی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر