بالاخره حقوق معوق پاکبانان مهابادی پرداخت شد

شهردار مهاباد گفت: معوقات هفت ماهه کارکنان خدمات شهرداری و پاکبانان این شهر در راستای تکریم و قدردانی از تلاش این مجموعه پرداخت شد.

بالاخره حقوق معوق پاکبانان مهابادی پرداخت شد

به گزارش مملکت آنلاین، بابک رستم پور روز چهارشنبه در حاشیه آیین قدردانی از پاکبانان مهاباد که به مناسبت روز پاکبان برگزار شد، افزود: با تلاش مجموعه شورا و همچنین کمک دولت در پرداخت برخی از عوارض به شهرداری توانستیم هفت ماه از حقوق و پاداش مجموعه خدمات شهرداری پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: پرداخت به موقع و مرتب حقوق در سال آینده جزء اولویت های اصلی شهرداری بوده و پاکبانان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

شهردار مهاباد با قدردانی از فعالیت های عمرانی و زیباسازی مهاباد گفت: با انجام مسوولیت خطیر جمع آوری، حمل و دفن زباله و رفت و روب روزانه فضای شهری، تخلیه سپتیک، جمع آوری نخاله، تعمیرات سرویس های بهداشتی، آبخوری ها و نظافت پارک ها و فضای شهر، زندگی برای شهروندان در شهر دلنشین تر شده است.

فرماندار مهاباد هم در این مراسم گفت: چرخ سازندگی و بالندگی کشور با دست‌های پرتوان کارگران به‌عنوان نیروی کار خلاق و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سربازان اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود.

حسن عباسی ضمن قدردانی از پرداخت به موقع حقوق این نیروها افزود: رعایت حقوق قانونی کارگران از جمله پاکبانان سرلوحه امور نظارتی و سیاست‌گذاری شهرداری بوده و تامین معیشت و رعایت حقوق قانونی آنها یکی از سیاست های آن مجموعه باشد.

در پایان این مراسم از ۱۸۰ پاکبان مناطق مختلف شهر به پاس تلاش یکساله در نظافت و تنظیف سطح شهر در دوران مختلف از جمله اعتراضات و حوداث طبیعی از جمله سیل قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر