آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی را تشریح کرد.

آخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از زلزله خوی

به گزارش مملکت آنلاین، جعفر برزگر گفت: با ارزیابی واحدهای مسکونی اعلام خسارت شده در زلزله شهرستان خوی ۲۱۲۰ واحد مسکونی احداثی و ۱۱۱۰۰ واحد تعمیری شناسایی شدند.

وی افزود: عملیات آواربرداری واحدهای احداثی نیز در ۹ محور با استقرار ۵۰ اکیپ ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، اردبیل، زنجان ،کردستان و قزوین با سرعت ادامه دارد و تاکنون آواربرداری ۲۲۴ واحد مسکونی در روستاها به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: لیست واحدهای احداثی جهت صدور پروانه ساختمانی به مراجع صدور پروانه از جمله دهیاری‌ها و شهرداری ارسال شده است تا در کوتاهترین زمان ممکن فرآیند صدور پروانه های ساختمانی در محل روستاها و شهرها صورت گیرد.

وی اضافه کرد: مسئولیت بازسازی شهر خوی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان و بازسازی شهر فیرورق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی واگذار شده است.

برزگر گفت: مصالح ساختمانی از جمله سیمان و میلگرد مورد نیاز جهت شروع عملیات پی کنی و بتن ریزی از محل اعتبارات داخلی بنیاد  مسکن تامین و به واحدهای روستایی آواربرداری شده  توزیع گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر