نصب ۴۱ سامانه ثبت تخلف سرعت در ۱۱ محور مواصلاتی استان آذربایجان‌غربی

رئیس مرکز‌مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از نصب ۴۱ سامانه ثبت تخلف سرعت در ۱۱ محور مواصلاتی استان جهت کنترل ایمنی جاده ها و برخورد با رانندگان متخلف خبر داد.

نصب  ۴۱ سامانه ثبت تخلف سرعت در ۱۱ محور مواصلاتی استان آذربایجان‌غربی

به گزارش مملکت آنلاین ، بابک قهرمانی رئیس مرکز‌ مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر گفت : لازم به ذکر است سامانه ثبت تخلف سرعت شامل مجموعه نرم افزار و سخت افزارهای مختلف است که برای تشخیص خودرو ، پلاک خودرو های متخلف ، عکسبرداری ، پردازش و تحلیل عکس ، مخابره اطلاعات عکس و متون ، تهیه بانک اطلاعاتی و نهایتا صدور جریمه برای خودرو های متخلف به کار می‌رود.

 وی افزود سامانه های ثبت تخلف جاده ای در ۱۰ ماهه گذشته از سال جاری مجموعا بالغ بر ۶۰ میلیون پلاک را رویت کرده اند که از این تعداد نزدیک به  ۵۵۸ هزار پلاک خودرو متخلف شناسایی شده است.

قهرمانی از افزایش تعداد دستگاه‌های تردد شمار استان به ۱۰۸ دستگاه خبر داد و گفت : این سامانه از طریق حلقه های مغناطیسی کار گذاری شده در جاده اطلاعاتی از قبیل تعداد خودرو های عبوری ، میانگین سرعت و کلاس خودروهای عبوری را بصورت برخط ارائه می‌کند که از طریق سامانه SANET قابل دریافت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر