نماینده ارومیه به عملکرد دولت واکنش نشان داد: با این وزیران کشور مدیریت نمی‌شود

نماینده ارومیه در واکنش انتقادی به عملکرد دولت گفت: روز اول گفتیم که این وزیران نمیتوانند کشور را مدیریت کنند.

نماینده ارومیه به عملکرد دولت واکنش نشان داد: با این وزیران کشور مدیریت نمی‌شود

به گزارش مملکت آنلاین، روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت رئیسی در بخش های کلان کشورداری اظهار کرد: اقتصاد یک کشور برآیندی از عملکرد دولت در بخش های مختلف است و دولت آقای رئیسی به خاطر سوء مدیریت در مسائل مختلف کارنامه قابل قبولی ندارد.

وی افزود: از آنجایی که نمایندگان مجلس در دسترس مستقیم مردم قرار دارند، این وضعیت بحرانی را با تمام وجود احساس میکنند و متاسفانه پاسخگوی کم کاری های مسئولین دولتی شده اند.

حضرت پور خاطر نشان کرد: مردم واقعا حق دارند، مدیران دولتی مشکل گشای دغدغه های آنان نیستند و از سویی دیگر اوضاع معیشتی نیز روز به روز وضعیت را سخت تر میکند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به ضعف کابینه دولت رئیسی تاکید کرد: از همان روز اول ما گفتیم که این وزرا که سابقه مدیریتی کافی ندارند و کارشان فقط صحبت کردن در جلسات است، نمیتوانند گره گشای مشکلات کشور باشند، امروز خود آقای رئیسی هم این موضوع را درک کرده است.

وی افزود: متاسفانه مجلس به صورت غیر معمولی با این وزرا مدارا میکند، همین آقای وزیر صمت که تا کنون باید ۳ بار استیضاح میشد، اگر سروقت یک فرد توانا به جای ایشان جایگزین میشد، امروز بازار خودرو اینطور نبود.

حضرت پور ادامه داد: دولت در بخش های مختلف دچار ضعف جدی است، از سیاست خارجی تا بانک مرکزی، سیاست های پولی، تولید، فضای مجازی و دیگر وزارت خانه ها، نمیشود این وضعیت را به گردن عوامل دیگر انداخت، بله تاثیر دارند، اما میشد جلوی این بحران ها از اقتصاد و معیشت کشور محافظت کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدنه دولت باید فورا با تخصص گرایی و مدیریت علمی ترمیم شود در غیر این صورت آینده خوبی در انتظار اقتصاد و معیشت مردم نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر