۱۵ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در بندر امام پهلو گرفتند

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: ۱۵فروند کشتی اقیانوس پیما حامل نهاده‌های دامی در روز‌های اخیر در لنگرگاه بندر امام خمینی پهلو گرفتند.

به گزارش مملکت آنلاین، حمید بدوی می‌گوید: این نهاده‌های دامی حامل یک میلیون تن جو دامی، کنجاله، دانه روغنی سویا و ذرت دانه‌ای است که توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور وابسته به وزارت جهادکشاورزی از کشور‌های مختلف به خصوص برزیل خریداری شده است.

او گفت:کشتی‌های پهلوگرفته در لنگرگاه بندر امام خمینی به تدریج به سمت اسکله "فله بار" این بندر برای تخلیه حرکت خواهند کرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: هم اکنون نیز سه فروند کشتی حامل ۲۲۰هزار تن کنجاله و جو دامی در اسکله بندر امام خمینی در حال تخلیه و حمل یکسره به مناطق مختلف کشور هستند.

بدوی گفت: تخلیه و بارگیری نهاده‌های دامی به صورت مستمر در بندر امام خمینی در حال انجام است و هم اکنون ۲ میلیون تن نهاده‌های دامی در انبار‌های این بندر نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر